artykuł nr 1

Procedury przyjmowania i załatwiania spraw

Biuro Obsługi Klienta PWiK Sp. z o.o. mieści się w budynku przy ul. Nowy Świat 2a, 62-800 Kalisz (wjazd od ul. Fabrycznej)

tel. 62/760-80-34 oraz 62/760-80-53

e-mail: bok@wodociagi-kalisz.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.
 

Biuro Obsługi Klienta wchodzi w skład Pionu Dyrektora ds. Ekonomicznych. Główny Księgowy.
Zadaniem Biura jest kompleksowa realizacja działań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem klientów, w szczególności:

1. zawieranie, przechowywanie i administrowanie umów na świadczenie usług
2. współpraca z komórką Sprzedaży w zakresie sprzedaży usług
3. przyjmowanie reklamacji zgłaszanych przez odbiorców usług
4. przyjmowanie korespondencji
5. administrowanie Internetowym Biurem Obsługi Klienta
6. współpraca z Obsługą Techniczną w zakresie zawierania umów z klientami
7.wystawianie kart odcięć wody niezwiązanych z procesem windykacji i współpraca w zakresie  gospodarki wodomierzowej ze Sprzedażą i Eksploatacją Sieci
8. współpraca z Obsługą Techniczną w zakresie obciążania odbiorców opłatami za odprowadzanie ścieków.

 

Sekretariat PWiK Sp. z o.o. mieści się w budynku przy ul. Nowy Świat 2a, 62-800 Kalisz

tel. 62/760-80-11 oraz 62/760-80-00

e-mail: sekretariat@wodociagi-kalisz.pl

 

Korespondencję dostarczaną do Przedsiębiorstwa w formie papierowej (listy zwykłe, listy polecone, pisma procesowe egzekucyjne, decyzje administracyjne, faktury, noty, sprawy pilne i inne) przez operatorów pocztowych oraz przychodzące w formie elektronicznej (np. faksy, e-maile, faktury) przyjmuje Sekretariat lub Biuro Obsługi Klienta. Sekretariat jest stałym punktem wymiany korespondencji przeznaczonej do obiegu wewnętrznego. Pisma składane bezpośrednio przez klientów, przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta.

 

Wpływające do firmy paczki przyjmuje i rejestruje magazyn PM.
 

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne czynne całą dobę pod nr telefonu 994.

Pogotowie przyjmuje zgłoszenia o awariach wodociągowych i kanalizacyjnych, a także m.in. bierze udział w zarządzaniu informacją o przerwach w dostawie wody i odbiorze ścieków oraz o prowadzonych pracach w zakresie usuwania awarii.